BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 9 August 2009

Dah Tiba Masa

Tengokkan gambar2 Naufal kat bawah ni.....nampak memang dah sampai masanya utk bawak dia jumpa "encik gunting" lagi.....

Tapi mengingatkan semula peristiwa ini, rasa malas pulak nak bawak dia gi...nanti jadik drama air mata lagi. Rasanya this time kena bawak dia gi saloon yg ada ramai amoi lak, mcm Puan Elyn biasa bawak Wafiq.



Punya panjang, sampai leh buat spike

Wambut sape panjang....angkat tangannnnn!!!!

Gaya ala2 metroseksual gitewwww...

P/s : gambar2 ni diambil oleh adik aku yg berada kat sini seminggu lepas...dia lah yg rajin sangat buatkan naufal rambut cenggini....kalau ummi dia cukuplah setakat letak minyak johnson pastu sikat tepi jekkk....camni :

Gaya budak skema....

11 comments:

Intan said...

Hensem lah dia buat rambut "spike" tu...nampak cam dah besar je :)

Ha ha, kalo kita mmg nak cepat je kan yatie...sah sah anak nya rambut sikat tepi je manjang...ekekek.

fauzi-maya said...

airell lps gunting rambut, kiteworang rajinlaa buat rambut spike.. tapinye bile dh pjg balik nih, rambutnye asek terkulai jek..puas tempek gel rambut arjoo..kekek.. rambut rebonding sgt..tak tahan..kahakha...

lily azliyana @ mama zara said...

nmpak smart jek naufal ngan fesyen rmbut tuh. klu sesekali gi jalan lehla gayakan ye tak.hehe..

oh..naufal tk suka gi gunting rmbut yek. takut ngan tukang gunting ker..or tak rela rmbut dikorbankan,,=p

sitisifir10 said...

Uwaiys dan Usamah saya pun dah nak kene jumpa encik Gunting neh..adei la...nak spike kan pun dah tak jadi sbb dah panjang bebeno

Siti @ nurie said...

dah beso dah bujang kak ti ni..dah kalah dah mia...mesti mia kalau jumpa lg si naufal ni, dia malu2 kucing..he he he...

tapi hensemlah dia wat rmbut cmtu..dr gaya skema tu, mmg sesuai ngn umi dia...tapi, mmgalah kak ti...siti pun kalau amik mia dr nursery, ada je pesen rmbut mia..kene tang siti, sikat jelah....

Cikpid said...

amboi...ensem laa naufal rambut spike..nnti dh bsr msti ramai awek ngendeng ni..hehehhe..

kat mana nk g gnting rambut tu??

ibu_arifa said...

mmg nampak smart Naufal buat rambut gitu..tergoda kami tau..sib baik kecik lagi..hehehe..hensem sungguh anak teruna mu ni kak yati..
bab rambut sikat tepi pun saya suka buat ka Dalila gak.. senang..hehehe..cepat pun cepat!

YatieJay said...

Intan,
Ha'ah, kalau dia buat rambut mcm tu nampak mcm dah besar. Tu yg kalau boleh nak buat ala skema je...Ala skema tu cepat dan mudah...hehee

Maya,
Rambut Airell ikut kau rasanya...bapak dia tak lurus sangat kan?

Lily,
Dia takut dengan mamak kedai gunting tu agaknya. Kali ni rasanya nak tukar strategi hantar kedai ramai amoi...

YatieJay said...

Sitisifir,
Mesti bercinta mengingatkan nak bawak diaorg gi gunting kan...kalau tak nangis takpe lagi...

Siti@Nurie,
Eleh Mia tu...malu2 kucing lak....Naufal memang ramah tau...semua budak dia nak peluk nanti....Kita ibu2 memg pesen nak cepat jek...takde masa nak buat gaya2 ni...

Cikpid,
Kat mana tak tau lagi...kau ada cadangan tak? Anak kau hantar gunting rambut katne?

Ibu_arifa,
Terima kasih aunty.... : )

~ naufal

Cikpid said...

anak aku x penah gntg rmbut lagi..hahahha..sbb rmbut die sejemput jek mcm xnk kuar jek rmbut die tu..

Elyn said...

eh sayang nk gunting rambut spike yang cantik tu....... hensem naufal tau!!