BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 5 September 2009

Kena sedas - suara sumbang di tengah hari

Sedang aku surf internet utk cari idea masakn untuk berbuka di samping cari resepi2 baru yg menarik terdengar satu suara sumbang kat depan tivi :

"Naufal, koleksi buku resepi ummi dah dekat 4-5 buku belum ditambah lagi yg dari majalah2. Tak cukup dengan tu carik kat inernet lagi! Last2 buka nanti kita makan ikan goreng taucu je"

Apekahhhh?!?!!! Ini sudah lebeyyyy....

Nasib baik bulan puasa, kena sabar lebih...kalau tak dah merajuk ni...

Nota lutut : Encik husband memang tak cerewet makan, setiap kali aku cuba resepi baru dia lah yg tukang komen which I really appreciate. Tapi disebabkan kekangan masa sepanjang weekdays, aku tak dapat masak resepi yg gempak2. Nak harapkan weekend je kalau nak special sikit.

9 comments:

ibu_Arifa said...

hahaha...mmg terlebih sudah kata2 nyer itu...sib baik tak merajuk

BabyIntan said...

Ekekek...ikan goreng taucu je...ekeke. Kelakar lah. Nie kes kena "wajib" merajuk nie...ekeke.

YatieJay said...

ibu_arifa,
akak buat2 tak dengar je kata2 dari mulut dia tu...heheheee...

Intan,
Ikutkan hati memang nak merajuk, tapi takut dia pergi kerja dengan hati yg tak best lak (dia keja malam minggu ni). So, simpan je la dalam hati dan luahkan kat blog tersayang ni.

Cikpid said...

hahahahha..laki sudah bunyi
oklaa ikan msk taucu dr grg telur jek kan..hahahha

YatieJay said...

Cikpid,
Sahur tadi aku goreng telur jek...hahahaaa...

siti noriza saleh said...

aku tak tahan kalau si ajay dah bersuara...sbb tuelah kak ti dpt dia...ha ha ha.///,...

YatieJay said...

Siti,
Hahahaaa....kau pun tau kan betapa lasernya mulut dia...padan muka aku kan?

maya amir said...

wakakak... nazir nih mcm arjoo beh.. diam2 sesekali pedas sehh... arjoo ari tu sound aku, nak beli oven.. die ckp buatnye idak..nak beli jek lebih..hawau! kekekke...

YatieJay said...

Maya,
Kau counter lah balik kata....bila dah ada oven berasaplah ia...kalau tak beli sampai bila takkan tau...hehehee