BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 23 June 2009

*Bizi Yg Terlampau*


(Gambar tiada kena mengena dgn aku, tapi aku memang harap toilet depan mata. Bizi gla sampai nak ke toilet pun susah!)


Seminggu ni aku dilanda "tsunami kerja" kat opis....kerja yg terlalu banyak utk dihandle...

Balik rumah dah letih gila.....tak sempat nak jenguk2 blog kawan2, blog hopping, surf tenet dan buat entry baru....

Mana taknya, balik rumah sambung keja lagi...sebab aku takmo stay opis lelama sebab asyik teringat kat Naufal (max sampai pukul 7pm je). Kesian dia tinggal kat rumah BS lebih lama dari dok rumah sendiri nanti.

So, blog ni akan sunyi dari entry baru utk satu ketika.....Tapi aku tetap akan curi masa utk tinggal jejak kat mana2 blog yg aku sempat...Alah, tak luak mana pun takat 15 minit baca entry dan tinggal komen! Rindu laaaahhh kalo sehari tak jenguk blog yg tersenarai kat blog list aku tu...

Kengkawan, doakan keja2 kat opis aku tu stabil semula. Dah bosan hari2 balik lambat.....huhuu..

6 comments:

ibu_Arifa said...

hihihi..ingatkan betul tu meja kak yati..mmg terasa gak ke bz-an bila tgk serabut cam tu.. tetiba terpandang toilet tu..ecehh.. acik di tipu rupanya..hihihi..

moga suasana kt opis kak yati cepat2 kembali seperti sebelum ni lah..sian kt Naufal kan..

Queens said...

hi hi hi tuh ar
memula depa bagi hafday banyak2 nnti pehtu depa bagi keja banyak..
ada udang di sebalik mee magii kan kak?

BabyIntan said...

Ha ha, intan pon dok ingat yatie nye "workstation". Kesian naufal, mummy bz ye. Takpe sat je tu ;)

YatieJay said...

ibu_arifa,
Kalau itu meja keja akak, harus aku nangis hari2 tension dan serabut....

Queens,
Ye...mee maggi yg sangat "sedap"...

Intan,
Harap2 sekejap la...masuk hari ni dah 2 hari OT balik kul 8.30pm. Tapi tak nampak tanda2 keja nak surut pun....

siti noriza saleh said...

wah...byk kjenyer....kitaorg lak, smpai tertido2 tak keje..termasuk aku...hik hik hik

maya amir said...

yatie..keje mmg tak penah abis.. dulu aku pun camni.. tapi lelama, aku demotivated.. serious..and now it's about time to think about yrself..jgn regret mcm aku..huhu...