BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 7 May 2009

Award ~ Sempena Hari Ibu


Alhamdulillah....Aku bersyukur kerana diberi peluang oleh Allah untuk merasa nikmat pengalaman menjadi seorang ibu. Walaupun ada kalanya aku rasa sangat sukar dan mencabar, tapi bila tengok keletah si kenit tu....terasa sangat berbaloi....

Memandangkan aku pun dah lama tak blogging....aku nak mulakan dengan memberi award kepada beberapa rakan blogger yg aku kenal sama ada dari alam cyber atau in real life...

This award is dedicated to all beautiful, wonderful and caring superwomen out there....tak kisah lah korang dipanggil Mama, Ibu, Ummi, Mummy atau apa saja.....maksudnya tetap sama.....Nilainya tetap sama di mata anak2 kita....

So Siti, Maya, Mimi, IbuDalilah, Mummy Dasy, Yusz, Sha,Arnie...to name a few wonderful blogger moms yg aku kenal (ada yang tak kenal aku sebab aku cuma silent reader).....Amiklah award ni....korang deserve it.....ngeeee...(taklah best mana pun..... ; ))

Oh ya...untuk mama "Rubiah binti Jantan".....you are the best Mama in the world....senang kata Mama memang WORRLLLDDD lah..heheee....

6 comments:

ibu_Arifa said...

wah,,,first time dapat award semperna hari ibu ni..bangganya..

thanks kak yati..
nnt ada masa update la citer kak yati tu yer..

~Umi.Sufira~ said...

Trima kasih Kak Yatie...yerlah lama betul akk tak blogging...i rindu tawww!!hehehe (gedik tak?)

mamaDhea said...

mekasihh kak.. sya terharu nie.. :)

siti noriza saleh said...

kak ti, dah leh blogging balik erk...welcome back...he he he..nanti siti tempek award kat blog siti

maya amir said...

perghh lepas gian ye.. hahahah.. amacam? lps ni, mmg konpem jadik blogger tegar laa..
beb.. thanx beb..aku mmg tak reti tul nak tempek2 award ni kt blog.. tapi ku tempek di hati ku;)

re : woohoo..aku sudah dpt wang pos itteww...;D

YatieJay said...

ibu_arifa,
Insya Allah, ada kelapangan dan story...akak akan update jua kiranya...

Umi_Sufira,
Ya...anda sungguh gedikssss...hehee

MamaDhea,
Jgn la terharu...you ARE a good mom....

Siti,
Mekasih....

Maya!!!!
Tegar tu idak ler....Kau dah dapat wang pos mu itewwww??!! Lebih kaya RM30 lah nampaknya....