BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 3 March 2009

Last entry utk satu masa yang tak pasti

Siot laaa....aku baru bersemangat nak berblogging semula. Tapi nampaknya usaha murni aku ni akan terbantut la seketika.

Selama ni aku dok blogging dari office (during free time ok!). Bila ada masa aku cilok la sekejap utk type entry...tapi pas 5-March ni company nak install Internet Filtering Software. Sah2 blog takle access punya....

Nak beli PC/notebook tak terbeli2...nak pakai duit bonus sayang lak...kang aku kena retrench macam mana...dah la dengar macam2 citer pasal company ni nak VSS la, retrench laa.....alahai....nasib badan!

Aku akan merindui update rakan2 blogger yg lain...thats for sure..... : (

11 comments:

ibuarifa said...

kami pasti merindui mu nnt...huhuhu

maya amir said...

aku ni dah 2 minggu takleh access internet kat opis.. bengke giler weyhh.. boss aku ni tersgtlaa outdated.. virus punye psl, abis di restrictnye internet ... padahal bylk sources virus tu dtg.. geram tul:(

siti noriza saleh said...

tak pe kak ti...ada peluang nanti, update je blog kak ti ni....tak yerlah semata2 nak blog, smpai nak beli laptop..kang jadi "cm org" tu lak, semata2 giler YM, snggup beli laptop...(ku tahu ko kenal sper yg aku maksudkan)...he he he

~Umi.Sufira~ said...

Alahai siannya Kak Yati...kalu kena block kat ofis mandom jugak rasanya..takkan 24hrs nak buat kerja aje kan..:P

maya amir said...

ya ampun yatie.. aku geram sungguh ok.. walaupun dh kuar memo boss nk restrict internet..at the end of the day,tempat aku jek kene restrict internet..even junior pun ade intrnet.. aci tak? kot ye pun nk buat, buatlaa betul2 kan.. cibai punye boss mangkuk ayam..gile aku maki neh.. byk mende die cut weyh, serious aku sudah bosan..dahlaa aku sorang jek bertungkus lumus OT mcm cibai..aku nak cari keje lain weyh... mana tempat ade kosong neh.. huhu

YatieJay said...

Maya,
Ala Maya....sadisnya citer ko ni...aku rasa alang2 takde biar semua org takde baru puas ati, tul tak? Ni tdak...ko sorang aje yg takde. Ni mesti ada komplot kat opis ko ni maya...baik kau siasat saper dalangnya.....heheee...

Mimi,
Memang mandom sesangat ni rasanya....Kekadang blogging ni macam satu sesi terapi ...agak2 tension kita gi jengah blog orang atau kita type entry bole mengurangkan stress level masa kerja....Ni semua boss2 kena ambik kira ni....

Siti,
Takde la sampai nak beli laptop semata2 coz nak blogging..hehee...memang dah terpikir lama dulu tapi asyik tertangguh memandangkan keadaan semasa kilang amat mencurigakan...

Ibuarifa,
Tapi akak tetap akan menjenguk blogmu itewww.....heheee...

maya amir said...

takmo update langusng kah?heheh.. konpem ko kene pakai internet kat umah neh yatie,,.barulaa leh jadik blogger tegar;)

maya amir said...

beb..aku dah update blog.. bleh view kah?

ibu_Arifa said...

kak yati..sudi la ambik award dari blog saya..saya dah berjaya BF sampai 6 bulan tau

maya amir said...

ayuhh.. kami sudah update:)

ibu_Arifa said...

KAK YATI..lama bebenor tgk update..nanti minta tolong vote for Arifa ok.. no.29. cara2 nak vote tgk kt blog saya ya..terima kasih :)