BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 10 September 2010

Selamat hari raya Rakyat Malaysia!


Sana sini orang dok wish Selamat Hari Raya. Since aku ni tak sempat nak online kat rumah, dan kat opis ni takleh bukak blogger aku nak try publish entry pakai e-mail. Kalau korang dapat baca entry ni, bermakna menjadik la percubaan pertama ni.
Anyways, di kesempatan ni aku dengan rasa rendah hati nak mintak ampun dan maaf kat semua kawan-kawan blog. Maafkan aku andai entry aku kat blog ni pernah buat korang marah atau terasa hati...maafkan aku andai komen2 aku kat blog korang menyinggung hati...maafkan aku untuk segala-galanya! Untuk kawan2 di alam sebenar (bukan alam siber) - Maya, Siti, Linda, Yuz...halalkan makan minum aku jugak ye (tetiba rasa sayu lak). Harap2 raya ni kita ada jodoh dan rezeki untuk berjumpa.
Aku akan bertolak ke Penang petang ni...paling lewat lepas berbuka. Doakan kami selamat sampai ke destinasi - pergi dan balik.


***update***

Takleh nak publish entry pakai e-mail laaaa. Nak kena berguru dengan Tiara nampaknya. Last-last aku publish mcm biasa jek....dalam perjalanan balik Penang kat highway area Teluk Intan. Jammed gila!

4 comments:

maya amir said...

slmt hari raya & maaf zahir batin beb.. 0-0 tau.. aku byk terkasar2 manja dgn ko..hehehe...

Lily@MamaZaraZareef said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Lily@MamaZaraZareef said...

slamat ari raya kak yati..nanti jgn lupe update citer raya tau..hehe..nway, baru nk tanye smber nk publish entry guna emel..rupenyer lom berjaya yek..hehe

izzwan said...

hye yatie jay..ingat aku lagi tak? cik wan ..roomate ejohn dulu.
selamat hari raya..maaf zahir batin :)