BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, 18 February 2009

Tag ~ Siti

Aku ada hutang 3 Tags...tak berkesempatan nak selesaikan..lagipun aku takde lagi org yg nak difrwd tag tu...heheee....Tapi makin lama makin bertambah lak...rasa macam assignments yg tak berkesudahan....

Procrastinations.....tabiat yg takleh dibuang sejak dari dulu lagi.....

Hari ni aku cuba settlekan satu dulu ~ Forwarded by Siti

5 THINGS:-
5 things found in my bag

(aku listkan uncommon things ok)
Resit2 lama - buat nyemak je
Sudu plastik (standby untuk Naufal kalau makan kat mana2)
Strepsils
Minyak Cap Kapak
Loose change - dapat terus campak masuk beg..hehee...

5 things found in my wallet
IC
Lesen
Duit - awal bulan bnyk, hujung bulan skettt...
Cards - ATM, Credit, Member Cards (Toy's R US, Baiboo, Miki Club)
Gambo Mr Hubby

5 favourite things in my room
(sebenarnya more to necessity not favourite)
Kipas
Naufal's Cot
Gerobok/Almari baju
Katil
Side Table+Lampu tido

5 things I’ve always wanted to do
Jadik h/wife tapi dapat income lebat
Nak sambung master
Nak backpack secara solo ke NZ
Bungee Jump
Gi Haji..or at leat buat umrah..

5 things I’m currently into
(lebih kurang macam siti gak)
Blogging
Surfing the net
Thinking how to earn more
Baking (during long shut-downs)
Teaching Naufal simple words in english


5 person yang nak tag
(tak cukup org nak tag...huhuu..)
Linda je....

4 comments:

Siti @ nurie said...

ooo..dah pndai ckp gerobok eh...bagus bagus...he he h..tak per...alon-alon buat TAg ni.

YatieJay said...

alon-alon tu mendenya ti?

Linda... said...

aduhai.. kene lagi tag.. bile free sy wat ye.. huhuhu..
TQ2x..

Linda... said...

your tag done.. sile tengok bab 27.