BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 24 February 2011

Slowing down ~

Cer citer sikit apa situasi terkini aku sekarang ni….

 

Bermula lepas cuti CNY hari tu, company tempat aku kerja telah memblock ‘komen’ kat blog.  Sediiihhhh….!!!!  Aku cuma dapat baca entry dan tengok gambar SAHAJA.  Geram tau, kekadang tu naaaakkk sgt drop komen kat entry orang tapi apakan daya, aku cuma dapat menjadik pembaca ‘bisu’.  Kalau dulu, sekalipun aku malas nak upkan entry, at least aku masih mengomen kat blog orang.  Sekarang ni, nak tunggu weekend utk update blog pun tak tentu lagi aku boleh online sebab kekadang weekend aku ni suka berjalan tak pun balik umah MIL yang mana line tenet tersangatlaaaaa lembab!

 

So, kesimpulannya sekarang aku ingat nak slow down sikit aktiviti blogging ni.  Blogwalking tetap boleh dibuat during weekdays kat opis sambil lunch kat meja.  Harap2 kawan2 lain boleh faham situasi aku sekarang ni (ada ke yang pedulik?!?!)

 

p/s : ingat nak terminate line berubkand ma.xis laaaa….rasa sia-sia jek bayar monthly RM108 tapi cuma online tak sampai 50jam sebulan.  Laptop aku masih dlm condition baru tauuuuu….akibat jarang bukak jugak.  Nasib baik aku blogging bukan kerana duit.  Kalau tak mesti stress sebab takde income…..kekekekkk…

 

10 comments:

BabyIntan said...

Takpe yatie, we all faham...takde kesahnya klu tak tinggalkan comment sekalipon cukup lah sekadar entry di baca pon dah rasa happy :)

Cik Specky said...

no hal ;) singgah mbaca aje pun saye dah hepi, saye plak skarang ni dkt nk mlm bru dpt ngadap online dgn tenang, sgt la bz dgn daily routines yg memenatkan :/

Lily@MamaZaraZareef said...

uhuk2x..mahal tu bayar rm108 tp servis tk memuaskan..mmg wajib tukar tuh..heheheheh

nway, tk bestlah kak yatie kurang berblogging..nanti terasa kurang sorang kwn blogger yg disayangi..=p

mie said...

kak,awk pnya beruk tu dah xde contract kan?awk tutup line tu,awk bukak baru,byr RM100, then monthly RM48 jer..kite baru je tnya..

p/s: kite tgh otw nk beli iPad ni..hehehe

YatieJay said...

Intan,
Terima kasih la sebab faham

nurHeart,
Siapa kata dok rumah tak bnyk kerna dan tak memenatkan, kan? ; )

lily,
Servis kurang memuaskan hanya kat rumah MIL aje. Kat rumah skrg ni ok cuma takde masa nak online pulak

mie,
Bagus, boleh la kita pinjam balik penang nanti : P

maya amir said...

mcm aku ckp..downgrade kan:)..heheheh

izzwan said...

alang2 dok JB tu tukar Unifi jer..bayar lebih kurang sama or lebih ckit kot..boleh tgk tv guna unifi tu..boleh gak terminate astro..rasanya lagiiiii jimat..

tapiiii..unifi tak leh heret merata kot.

ibu_Arifa said...

kasihannyer..sunyilah rumah kami nnt tak dapat komen dari kak Yati. Huhuhu.

Elyn Sani said...

beb u ade twitter tak?

YatieJay said...

Maya,
Downgdrade adalah yg paling possible rasanya. Terminate terus syg lak!

izzwan,
Unifi? Nak kena google ni....

ibu_Arifa,
Tu lah pasal.....dapat baca jek : (

Elyn,
Tak adooooo....sebab henpon I tak best (henpon best = baru leh tweet) heheheeee.....