BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 5 July 2010

Tolong....ada tikus di rumah saya!

Aku adalah penggemar tegar kuih bahulu. Sib baik kalau gian nak makan bahulu datang, senang jek nak cari. Just pergi Tes.co kat belakang rumah ~ ada Bahulu Warisan.

Selain daripada tu, aku jugak adalah penggemar tegar air nescafe. Sehari tak pekena (especially untuk breakfast), rasa tak kena kerja seharian.

So - bila bahulu dan nescafe di'kahwinkan'....it is match made in heaven utk aku! *over betul minah ni*

Ahad lepas, lepas aku dah siap masak kebetulan lak Naufal tengah tido. Sambil2 tengok tivi, best gak kalau dapat makan bahulu cicah nescafe (bisik hati kecilku....heheee....mcm novel lak). Cepat2 aku bancuh air dan capai bekas bahulu.

Tapi alangkah terkejutnya bila tengok keadaan bahulu-bahulu kesayangan aku :


Apa motip 'sitikus' ni makan bahulu mcm ni? Lepas gigit...simpan. Lepas tu gigit lagi....dan simpan lagi. Comel pun ada gak....heheeee......

Sitikus kepala hitam...under cover berspek itam!
(Naufal : Harap-harap ummi tak perasan kalau naufal pakai spec mcm ni)

6 comments:

eim said...

haha lawaklah kak..tapi comel je naufal wat muka camtu hehe..

Lily@MamaZaraZareef said...

hahahaha..tikus kepala itam rupenye yek..senyap2 die 'curik' makan bahulu..=p

nway kak yatie..kite samelah..every morning mmg ketagih nescafe..klu tk kena se'mug' rase tkleh kerja..even wktu preknen pon pulun nescafe setiap pagi...hehe

ibu_Arifa said...

hahaha...sitikus yg ensem nih.
kelakar pulak tgk kuih bahulu tu jd mcm tu..gigit2 sikit2 jer setiap satu.

YatieJay said...

iem,
Naufal ni kecik2 dah suka camwhoring. Masa dia pakai spek ni, dia panggil akak amik gambar.

Lily,
Wahhh...akak masa pegnant tak minum langsung. Seksa betul 9 bulan iteww...pastu bila BF naufal, pun akak pantang nescafe.

ibu_Arifa,
Hensem ke? Perasan ensem jek tuuuu...

maya amir said...

yatieee..ni boleh geng airell nih.. ari tu aku bwk balik bahulu ade rice kat atas tu, alah yg kaler2 tu..apo namo eh?heheh.. die kutil yg atas tu jek, hanya dasar bahulu jek tinggal kat aku... nasib baiklaa mama die tak jadik batu belah batu bertangkup kempunankan bahulu...adooi yaiiii...

YatieJay said...

Maya,
Choc rice kot? Hmmm...leh kawan naufal la si Airell nanti. Pastu bagi mak depa makan balance2 aje...hehee