BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 3 July 2010

Dua Sahabat Baik Saya di Hospital

Weekend ni....dua sahabat baik saya berada di hospital. Sungguhpun begitu, kedua-duanya mempunyai cerita yang sangat berbeza.

Congratulation Siti on your newborn baby boy....waaahhh...mak sangat jeles. Kau dah ada sepasang anak! Walaupun Siti terpaksa menerima kenyataan yang dia takkan boleh bersalin normal sampai bila2, yang penting semuanya dah selamat. Baby pun sihat. Semoga impian nak fully BF sampai baby dua tahun tercapai hendaknya. Amin!


On the other hand, sahabat baik saya yang sorang lagi, Maya terpaksa balik ke Pahang lagi sekali this week untuk tengok adik dia yang kemalangan tempoh hari. Menurut katanya, adik dia kemalangan dengan lori treller (dia naik moto). Semalam masuk operation theater dari kul 8am sampai kul 5pm utk pasang besi dan lain2 operation. Katanya nak balik Pahang this time untuk menjaga sendiri adiknya itu. Saya doakan adik dia cepat2 sembuh. Kesian dengar cerita akan keadaan dia dari Maya hari tu....nak tambah lagi tragik, kemalangan tu berlaku masa on the way balik rumah untuk lunch....huhuuuu...

Life is so fragile, isn't it?!

4 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

Congrats utk kawan akak yg 1st tuh n takziah utk kak maya..harap adik die cpt sembuh lah kan..sedih jek baca update blog die psl adik die arituh..-(

YatieJay said...

Lily,
Ha'ah...setiap kali dia cerita pasal tu je akak yg bergenang2 air mata.

ibu_Arifa said...

huhuhu..hospital??!!..tak nak!! mood tak suka & bosan giler dgr perkataan hospital..sebab baru jer kuar hospital setelah 6 hari berkampung disani :P

maya amir said...

beb..aku baru sempat bukak blog sendirik ni..dan 1st blog aku masuk ialah ko (spt bese).. thanks beb.. tak tau nak ckp mcm mana dah..tapi really2 thanks!