BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 5 March 2010

End of my hibernation

Ehemmmmm......I don't think anyone noticed my absence jauh sekali merindui aku. Takpe, tak kecik ati pun...heheheee....

Walaupun dah sebulan tak update blog, tapi aku tak lupa untuk membaca blog kawan2 especially yang listed kat my blog list tu. Rindu kat tulisan2 mereka, walaupun sibuk kat office at least akan luangkan masa waktu rehat untuk dapatkan latest update tentang mereka. Selalunya hanya sebagai silent reader aje....itupun drop sekomen dua sekali sekala aje. Harap2 diaorang tak lupakan aku.

Sebagai warm up, aku takmo cerita banyak. Sekadar nak letak beberapa gambar terbaru aku dan Naufal. Esok2 ajelah start buat entry....tengah nak amik feel lagi ni!



Bersama chenta hati saya
(noticed tak tangan aku kat bahu Naufal? - kena paksa pandang kamera!)

Muka ketat lagi....susah betul nak mintak bergambar!


Latest sekali gambar malam tadi - very the pure (dalam tido siap air liur basi lagi!)

Kamu dah besar nak....hujung bulan ni dah 2 tahun!

11 comments:

siti noriza saleh said...

dah beso dah bujang kak ti ni..dah lama x jumpa dia.....

uiks...mia smpai skrg ada air liur basi kak ti...hik hik hik

eim said...

Dah nk masuk 2 thn ye..

lama ummi naufal tak update blog ye..nnt masukkan gambar naufal banyak2 tau..

suka tgk aksi naufal..

Cinda... said...

lame tol menyepi.. dah beso dah naufal eh.. ingat agi tgk dia msa baby.. merah agi.. asek tdo jek..time nak balik baru nak bangun nak nenen.. hihihi..

time tu ujan lebat gile!!

YatieJay said...

Siti,
Ha'ah...air liur basi wajib ada. Tak senonoh jek!

iem,
Masalahnya Naufal takmo bergambar. Susah nak dapat cooperation dari dia. Kalau ada bnyk gambar2 candid yg tak lawa dan blur....tension!

Cinda,
Dan pakwe kau lak masa tu mengantuk dan tersengguk2 (itu yg akak ingat sangat)..hehee...Aish, dah nak jadik laki kau dah ye?! ; )

Lily@MamaZaraZareef said...

hee..mane ade tak ingat kat akak..mmg perasan dh lame menyepi tp kitorng bg masa akak berehat panjang..pasni kenala muncul balik ngan stori2 best yek..=D

naufal dh nak 2 tahun ek..Zara bulan 4 ni pon dh masuk 2 taun..kejap jek diroang ni dh besar kan..

Aku Bukan Bidadari said...

sapa kata tak perasaan? saya perasan akak x update blog tau.. tapi saya x leh marh akak..sebab saya pun x update haha..tp skrang dah rajin dah update blog alalalal

YatieJay said...

Lily,
Tu lah pasal...rasa mcm baru semalam jek sakit beranak...huhuuuuu....

Tiara!!
Lama kau tak singgah mengomen kat sini. Blog kau, hari2 akak jenguk walaupn masa kau takleh update dulu.

ibu_Arifa said...

yer lah..saya pun perasan jgk akak " senyap" jer ..ingatkan akak tgh bz mcm dulu2 tuh lagi..

amboi..si encem Naufal ni..dah nk masuk 2 tahun yer..mcm encem dia nih..

p/s: saya pun kekadang xde idea nk tulis kat blog sendiri..asyik jln2 jd silen reader jer selalu.

maya amir said...

kejap jek dah 2 tahun.. gile kejap..tak lame lagik leh dpt adik plak..*winks winks*;)

YatieJay said...

ibu_arifa,
Bizi jugak tapi masih sempat bloghopping kat opis. Akak pun kalau takde idea prefer jalan2 aje, itupun sebagai silent reader. At least kita masih amik tau update terkini kawan blogger kita, kan?

Maya,
Huhuuuu....kalaulah buat adik Naufal semudah buat kek. Buat kek pun kekadang tak jadik!

Elyn Sani said...

dh abis musim sejuk baru nak kuar ek? ekekekeke