BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 14 January 2009

The devil in me is back!

Well...thanks to MS aka the ever efficient lead buyer.

Dah lama sangat aku tak tunjukkan temper lama aku, infact sejak aku join company ni aku tak pernah tunjuk panas baran aku. Sedar tak sedar aku dah jadik seorang yg cool selama 1 1/2 tahun....Memang aku dah berazam nak "berhijrah" kurangkan sikit temperature ni...memandangkan dah ramai sangat kecik ati/terluka dengan statements aku selama ni....Aku akui, selama ni cakap aku tak bertapis, laser tak kena tempat dan tak kira siapa....But I learned my lesson....Kalau boleh aku nak jumpa setiap orang yg aku pernah kenal dan mintak maaf kat diaorg kalau2 ada yg pernah terluka dgn statements aku.....

Motherhood thought me to be more patient. Ever since I became pregnant (coincidently I just joined this company), my temp is always at the moderate level.....Kalau rasa nak marah, pastu perasaan tu akan terbantut dgn sendirinya...wowwww!!!!tak sangka aku boleh jadik mcm tu....Ini berterusan sampai la Naufal keluar (and he is such a cool baby, mungkin sebab terkenan aku yg cool masa pregnant kan dia kotttt...) dan sekarang ni.

Lately I notice that I snapped easily especially kalau MS bercakap dgn aku....She's a control freak!!!! Whatever I do, must follow her ways...even my e-mails need to follow her sentence....wtf???!!!

Malas nak citer panjang2, kesimpulannya aku dah mula nak jadik panas baran balik disebabkan MS! It is easier to blame someone else on your flaws...heheee....

1 comments:

maya amir said...

yg pasti MS tu bukan aku kan? heheheh...maya saphira weyhh nama aku..cuak ni weyhh cuak;)