BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 12 January 2009

Black Monday

Aduh.....Black Monday betul la hari ni.....

1. Aku dapat tau company punya cut off payroll 15 jan ni...maknanya untuk January gaji aku cuma untuk 9 hari aje....nak makan apa weeeiiiii...........hutang piutang aku aje dah dekat 1k tau.....

2. I failed pra-PAC! Sebenarnya aku tak la harap sangat utk lulus....I never put high hopes to pass because I know I did very badly that day...Kalau aku seorg faci hari tu, aku pun takkan pass kan diriku ini.....Tapi sedikit sebanyak, aku masih rasa kecewa.....sbb company yg aku keja ni pun asyik shut down aje.....gaji tak pernahnye dapat full. Kalau dapat keja gomen sekurang2nya secure sikit....Kepala pun tak sakit.....Tapi, ye ke?! We always think that the grass is greener on the other side....Yg sebenarnya, ke mana pun kita pergi ada cabaran dan kesusahannya.....Yg membezakannya adalah sejauh mana kita bole bertahan dan cuba mengadjust diri ni dengan persekitaran......

Tak pe lah.....I will try again to apply PTD...I won't give up that's for sure. I have full backup from hubby and parents.....

One more thing, I need too plan my financial carefully....

0 comments: